بی آر 800 پی

بی آر 800 پی

 بی آر 800 پی ،جدیدترین دستگاه آمریکایی برای کشف طلا ، گنجینه ها ، سنگهای قبر

دفن ها و آب های زیرزمینی به عمق 50 متر و 2000 متر فاصله از راه دور ،

ساخته شده در ایالات متحده آمریکا با 3 ضمانت

بی آر 800 پی

سازنده:

BR SYSTEMS

کشور مبداء:

آمریکا

حداکثر عمق:

50 m

مسافت طولانی:

2000 m

اهداف:

طلا – نقره – مس – برنز – آهن – سرب – آلومینیوم – الماس – زمرد – آب های زیرزمینی – پلاتین – غارها و حفره ها

زبان ها:

انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی ، اسپانیایی ، ایتالیایی ، روسی ، ترکی ، فارسی و عربی

سیستم های دستگاه:

سیستم دوربرد – شعاع

بی آر 800 پی

بی آر 800 پی

• اکنون می توانیم با اطمینان بگوییم که اعلام می کنیم که دستگاه توسعه یافته ما BR 800 P اولین دستگاه دوربرد در جهان است. مدل 2016 بدون چالش و یا رقیب قدیمی این دستگاه بین سال‌های 2010 و 2015 در بین کاوشگران و محققین رواج زیادی پیدا کرد زیرا همه کسانی که از دستگاه‌های دوربرد نام بردند باید در مورد BR 800 صحبت کنند.

BR 800 P نسل دوم
• برای تشخیص طلا، مواد معدنی و آب در زیر زمین که مجهز به فیلترهایی برای پاکسازی سیگنال سرگرمی ها به میزان 100 درصد هستند، بهترین گزینه است. در شعاع 2000 متری و عمق 50 متری فلزیاب ها و 200 متری برای تشخیص آب های زیرزمینی اسکن کنید. این دستگاه توانایی تشخیص اینکه آیا آنها اهداف طلایی قطعات طلای طبیعی (سنگ طلا) هستند یا گنجینه های طلا و غارهای باستانی و دفن گرانبها در زیر زمین را دارد.

مزایا و مشخصات دستگاه
• این دستگاه دارای برنامه های تشخیص موارد زیر طلا – نقره – مس – برنز – آهن – سرب – آلومینیوم – الماس – زمرد – آب های زیرزمینی – پلاتین – غارها و حفره ها می باشد که در آن کاوشگر می تواند یک نوع فلز را برای شروع جستجو انتخاب کند. به عنوان مثال، اگر ما به دنبال طلا بودیم.. دستگاه را طوری تنظیم کردیم که فقط طلا را تشخیص دهد.

بی آر 800 پی

بی آر 800 پی

• آشکارساز فرکانس مولکولی با رادارهایی است که زمین های اطراف را در صورت میدان های الکترواستاتیک یا الکترومغناطیسی شکل نگرفته در مورد دفن فلزات برای سالیان متمادی فراهم می کند و این دستگاه را از بهترین دستگاه های دوربرد دنیا می داند.. ترکیبی از سنجش از دور فن آوری و تکنیک های قدیمی الکترونیک مدرن.

نحوه استفاده و تشخیص طلا
• ماشین در حال کار است و با انتخاب برنامه تشخیص طلا و کاشت سنسور فرستنده در زمین و حمل رادارها به حالت هوازی موازی و متعادل به طوری که حرکت آزاد باقی مانده و شروع به چرخش در اطراف دستگاه از طریق رادارهای حاملگی به شعاع دایره هوازی 3 متری جدا می شود. ما از دستگاه، اگر در داخل منطقه حاوی یک هدف باشیم، خطی از دستگاه الکتریکی ساکن به سمت هدف صادر می کند و سپس توسط رادارها به سمت چپ و راست ما را به سمت این هدف راهنمایی می کند تا اینکه در داخل دروازه بررسی و موجودی شود. متر مربع. همچنین این دستگاه دارای فیلترهای پیچیده است و همچنین مجهز به آنتن برای تأیید هدف است. به این ترتیب یک بار برای همیشه و از شر بسیاری از اشتباهاتی که پیش روی کاشفان و محققان بود خلاص شوید. در اینجا منظور این است که سیگنال آنتن را دستکاری کنید اگر هدف در داخل باشد: (یک جعبه چوبی مهر و موم شده – با مواد عایق حفظ شده به عنوان مثال – پلاستیک.
نکته بسیار مهم: این دستگاه می تواند آب های زیرزمینی را تا عمق 200 متری زیر سطح زمین از طریق جستجوی آب های زیرزمینی برنامه تشخیص دهد.

تماس با شرکت زرشناسان

برای مشاوره رایگان در مورد علائم ونشانه ها و خرید فلزیاب ها با کارشناسان زرشناسان در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب شرکت زرشناسان :

09350589991-09199980523

About zarfelezyab

Check Also

ردیاب BR 50

ردیاب BR 50

ردیاب BR 50 ردیاب BR 50 ،دستگاه جدید BR 50 Target Max یک فناوری جدید است که بین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان....